Entrega del Premi Raimon Algueró 2026 i Nomenament de Delegats de Promoció 2026

isabel rosell amigó,


El passat 19 de maig de 2026, es va fer entrega del Premi Raimon Algueró en el marc de la celebració de l’Orla de 2n de Batxillerat, un acte especialment emotiu que marca el tancament d’una etapa important en el recorregut acadèmic i personal de l’alumnat.

 

 

L’entrega del premi va esdevenir un dels moments més significatius de la celebració, compartida amb companys, famílies i membres de la comunitat educativa. Els premiats van ser les alumnes Aina Albós Esgueva, Júlia Gómez Rodríguez i l'alumne Ignasi González Raposo.

També es va obsequiar els tutors dels treballs per la seva tasca d'acompanyament: Núria Feliu i Alejandro Sanjurjo.

 

 

Durant la cerimònia també van ser nombrats els nous Delegats de la Promoció 2026, els quals la representaran dins l'Associació d'Antics Alumnes: Júlia Gómez, Aina Albós, David Dalmau i Ona Escaler.

 

 

Va ser també una ocasió per celebrar els aprenentatges viscuts, els vincles creats i l’inici d’una nova etapa per a la promoció que s’acomiada del centre.

 

Modificar cookies